Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/web/chelemendik.sk/www/debug.php on line 10

Chelemendik.sk
Словацко-русский портал Сергея Хелемендика    
Словакия        Клуб ROSSIJA       Сергей Хелемендик       Dobrá sila       Kontaktujte nás       Prihláste sa    Zaregistrujte sa    
Späť k udalostiam 11. septembra 2001 - 2. časť - Dvojičky boli zničené riadene - PROSIME ZDIELAT - IBA TAK PORAZIME MAINSTREAM - chelemendik.sk

 

Späť k udalostiam 11. septembra 2001 - 2. časť - Dvojičky boli zničené riadene - PROSIME ZDIELAT - IBA TAK PORAZIME MAINSTREAM

2019-12-04  (05:24)

 - Späť k udalostiam 11. septembra 2001  - 2. časť  -  Dvojičky boli zničené riadene - PROSIME ZDIELAT - IBA TAK PORAZIME MAINSTREAM



Dvojičky boli skonštruované tak, aby vydržali zrážku s Boeingom 707. Podľa hmotnosti, rozmerov a rýchlosti je toto lietadlo rovnaké ako Boeing-767, lietadlá, ktoré narazili do mrakodrapov WTC. Pritom obidve budovy padli, boli úplne zničené a zmenili sa na hromadu sutín a oblaky prachu – dokonca bez zvyškov oceľových stĺpov. Jednoducho sa „zložili“.

Do Severnej veže lietadlo kolmo narazilo o 8.45. Veľká časť leteckého paliva sa dostala dovnútra a vyvolala veľmi silný požiar. O 9.03 zasiahla Južnú budovu, ale zrážka už bola pod ostrým uhlom a do veže sa dostala neporovnateľne menšia časť paliva (možno jedna tretina). Ostatné zhorelo v obrovskej ohnivej guli, ktorá sa vyvalila z budovy von. Úlomky lietadla sa dostali cez jeho uhol a nemali zachytiť v centre umiestnené oceľové konštrukcie Južnej veže. Ona však padla ako prvá – o 9.59, 56 minút po zrážke. Severná padla o 10.29 o hodinu a 44 minút.
Oficiálne vysvetlenie pádu – horiace palivo roztavilo oceľové stĺpy. Toto však píše jeden z kritikov teórie James McMichael: „Zohrievať oceľ – je to isté ako vylievať sirup do taniera: Sirup nebude stáť vertikálne. Teplo sa dostáva na chladnejšie miesta oceľovej konštrukcie a tie časti, ktoré sa snažíte zohrievať, sa ochladzujú. A ja mám uveriť, že oheň horel, bol čoraz horúcejší, dovtedy, kým nedosiahol teplotu tavenia - 1538°C. A že všetkých 200-tisíc ton ocele sa rozohriali na ňu od paliva z palivových nádrží jedného lietadla. Maximálna teplota pre nechránené oceľové konštrukcie počas podobných požiarov dosahovala 360°C, a to je veľmi ďaleko do 550°C, prvého kritického prahu, pri ktorom začína dochádzať k zmenám v štruktúre ocele.
Ďalší problém s oficiálnou verziou je ten, že obidva mrakodrapy klesli rovnomerne a plynule. Ak by sa pád Južnej veže začal od 60 poschodia, vrchná tretina by na okamih odvisla, udržiavaná iba centrálnymi piliermi. Ale 30 poschodí jednoducho mizlo, namiesto toho, aby spadli na blízko ležiace územie do kráteru z betónu a ocele. Obe veže padli absolútne symetricky, presne tak, ako to býva v prípade kontrolovaného odstrelu výškových budov.
A padali fakticky s rýchlosťou voľného pádu. Objekt, ktorý padá z 398 metrovej výšky WTC, potrebuje 9,01 sekundy na to, aby dosiahol zem. Alebo trochu dlhšie, ak uvážime odpor vzduchu. Dvojičky padli za 10-15 sekúnd, čo je blízko rýchlosti voľného pádu. Čo môže vyť objektívnejšie ako zákony fyziky?
Firma, ktorej pracovníci sa ako prví objavili na mieste pádu WTC, je tá istá, ktorá likvidoval trosky federálnej budovy v Oklahoma City, vyhodenej do povetria 19. apríla 1995. Jej názov – Kontrolované zničenie. Tisíce ton ocele boli onedlho predané obchodníkom kovových odpadov do Číny a do Kórey.

Volania z unesených lietadiel – falšovanie

V štyroch Boeingoch sa nachádzalo 256 ľudí. Z paluby lietadiel sa uskutočnilo 13 telefonických hovorov. Vo vyšetrovacích správach udalostí je podrobné opísanie arabských únoscov. Ich činnosť minúta po minúte. Pretože neexistujú svedkovia, ktorí prežili, ich svedeckými dôkazmi sa stali zápisy telefonických hovorov, ktorých sa drží aj oficiálna verzia. Počas vyšetrovania tragédie ich  reprodukovali pred príbuznými, ktorým v záujmoch vyšetrovania zakázali šíriť obsah hovorov. K úniku informácií do tlače ale predsa len došlo. Týždenník Newsweek prezradil o čom hovorili „odsúdení na smrť“...
Medzi telefonujúcimi bola aj manželka námestníka americkej justície Teda Oslona, advokátka Barbara Olson. Dva razy sa pokúšala dovolať manželovi z lietadla, ktoré účastníci použili na útok na Pentagón. Spojiť sa s pozemnými službami sa podarilo iba Melisse Bowie – dovolala sa na dispečing. Telefón trval 4 minúty 2 sekundy a prerušil sa v polovici vety.
Hneď za Newsweek rozhovory odcitovali aj iné vydania. Posledné slová letušky tesne pred nárazom do mrakodrapu „Bože... Vidím budovy... Vodu...“ Alebo celkom jednoduchá veta: “Ahoj Mama, tu je Mark Bingham“.
Zvláštne na tom nie je ani to, že človek sa predstavil matke celým menom, ale že sa vôbec dovolal.  Začiatkom desaťročia, pravdepodobnosť úspešného spojenia z mobilu z reaktívneho lietadla, letiaceho normálnou cestovnou rýchlosťou a v normálnej cestovnej výške, bola približne jedna ku sto. Pravdepodobnosť dvoch spojení  jedna ku desaťtisíc. Pravdepodobnosť trinástich – mizivá.
Až v rokoch2004-2005 sa viacero spoločností začalo zaoberať vypracovaním zariadení na zabezpečenie stáleho mobilného spojenia v lietadlách typu Boeing a v airbusoch.

Najnaliehavejšie otázky

Americké spravodajské služby mali minimálne 12 spravodajských svedectiev o možnom použití lietadiel ako zbraní. Vedelo sa, že možné útoky budú na budovy a WTC boli prvé, ktoré človeka napadli. Informácie prichádzali od roku 1994, až po august 2001, keď sa vedelo o úmysle bin Ládina nasmerovať lietadlo na budovu amerického veľvyslanectva v hlavnom meste Kene Nairobi. Prečo sa nič neurobilo?
Čo za požiar vznikol v Bielom dome práve medzi nárazom a prvého a druhého lietadla? Zábery s požiarom sa dostali do vysielania BBC a neskôr informácie o ňom úplne zmizla. Prečo? Aká je pravdepodobnosť, že takáto mimoriadna situácia v rezidencii prezidenta sa udiala práve v tomto časovom rozmedzí?
Únoscovia absolvovali pilotné tréningy, ale inštruktori ich nepovažovali za schopných riadiť dokonca ani jednomotorové ľahké lietadlá.  O jednom z pilotov-teroristov zostal zápis v škole: nemôže lietať samostatne. Arabi však prevzali riadenie a nadobudli nevyhnutné poznatky a návyky z výcvikových kurzov a učebníc, šikovne doleteli do cieľov  a ľahko ich dosiahli. Prečo to mohli urobiť? Rozpätie krídel Boeingu-767-300 je 47 metrov a šírka veže - 63. Rozdiel sa dá ľahko vypočítať –iba 15 metrov. Jednoducho ostreľovači nie sú kamikadze. Tieto esá konali tak neuveriteľne presne, akoby ich viedol maják. V prípade s Boeingom 757-200, ktorý narazil do Pentagónu je matematika nasledujúca: výška budovy – 24 metrov a výška samotného lietadla –viac než 13. A tento kolos sadá úplne horizontálne a zasahuje budovu vojenského rezortu USA presne vo výške medzi prvým a druhým poschodím.
Pritom poškodenia Pentagónu vôbec nie sú také závažné, aby boli výsledkom zrážky so 115-tonovým lietadlom, ktoré letelo rýchlosťou 700 kilometrov za hodinu. Na zemi pred múrom nielenže neboli nijaké úlomky, ale ani na tráve žiadne stopy po horení lietadlových nádrží. Prečo?  Na zachovalých fotografiách nevidieť krídla, iba presnú dieru v múre. Explózia bola presne v tom sektore budovy, ktorá bola rekonštruovaná. Velenie boja s terorizmom bolo odtiaľto už vysťahované. Veliteľské centrum námornej flotily ešte nenasťahované. Medzi 125 obeťami v Pentagóne bol iba jeden generál, ale prevažne to boli civilní odborníci.
Fragmenty lietadla, ktoré spadlo v Pennsylvánii, našli až 8 míľ od miesta katastrofy, ale miestni obyvatelia hovorili o horiacich úlomkoch, ktoré padali z neba. Ako sa to mohlo stať, ak štvrtý Boeing bol zničený pádom na Zem?
Nakoniec, 11. septembra 1973 došlo aj k vojenskému puču – 28 rokov pred americkou tragédiou. A 11 rokov pred ňou, tiež 11. septembra. George Bush starší, pri svojom vystúpení v Kongrese po prvý raz vyslovil slovné spojenie „nový svetový poriadok“. Ale to už je naozaj iba náhoda.

Autor: Andrej Nazarov
Zdroj: Naše vremia


 

 

VIDEO seriál Moskva očami Sergeja Chelemendika


 - Pravda o 2. svetovej vojne

Seriál Pravda o 2. svetovej vojne -

úryvky zo životopisu Adolfa Hitlera


 - Seriál klimatická katastrofa

Analytický seriál Klimatická katastrofa




 - Sen žobrákov o dome za 500 tisíc Eur

VIDEO seriál Sergeja Chelemendika:

Nešťastné a okradnuté deti 


Analytický seriál Michaila Leonťjeva:

Veľká americká diera

 

http://tmp.aktualne.centrum.sk/soumar/img/1041/76/10417632-peter-stanek.jpg Cyklus televíznych dialógov s Petrom Staněkom



                      VIDEO seriál Poliny Chelemendikovej:
               Magický Nepál, Neuveriteľná India


 - VOĽBY 2010 - Ako to bolo naozaj?


VIDEO seriál Sergeja Chelemendika:

VOĽBY 2010 - AKO TO BOLO NAOZAJ?


 - Rusko a budúcnosť Slovanov

VIDEO seriál Sergeja Chelemendika:
Rusko a budúcnosť Slovanov


 -  Serial Národná idea

 Seriál Sergeja Chelemendika:
 Národna idea

chelemendik.sk






  









Všetky články z tejto rubriky nájdete tu...

Do fóra môžu prispeivať iba členovia so zaplateným predplatným.


Сергей Хелемендик – книги, статьи, видео, дискуссии



Словакия – страна, люди, бизнес



Словацко-русский клуб предпринимателей ROSSIJA



Sergej Chelemendik - knihy, články, videá, diskusie



Hnutie Dobrá sila – projekty



Slovensko-ruský klub podnikateľov ROSSIJA



Деловые предложения



Obchodné ponuky
 



ZÁBAVA



KNIŽNICA - TEXTY, VIDEÁ



NOVINKY PORTÁLU



Diskusie




Blogy





| chelemendik.sk | chelemendik.tv | chelemendik.ru | ruské knihy, knihkupectvo, matriošky, filmy | handmade |