Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/web/chelemendik.sk/www/debug.php on line 10

Chelemendik.sk
Словацко-русский портал Сергея Хелемендика    
Словакия        Клуб ROSSIJA       Сергей Хелемендик       Dobrá sila       Kontaktujte nás       Prihláste sa    Zaregistrujte sa    
Prečo je televízia nepozerateľná? - chelemendik.sk

 

Prečo je televízia nepozerateľná?

2019-11-12  (04:54)

 - Prečo je televízia nepozerateľná?

Súkromné televízie vo východnej Európe majú výnimočné poslanie. Z ich programovej skladby sa na nás valí záplava zla. Útočia na nás programy snažiace sa rozkladať celú spoločnosť, podsúvať nám neschopnosť a presviedčať nás o našej zaostalosti. Programy propagujúce hlupákov a stotožňujúce ich s celým národom. Zradu a kolaborantstvo povyšujúce na česť a váženosť, zatiaľ čo akákoľvek národná myšlienka je znevažovaná, aby človek ani nepomyslel zvýhodniť vlasť pred zahraničným kapitálom. Systematická debilizácia nastupujúcej generácie spojená s propagovaním zla, aby si ho už nik nevšímal. Každý večer sa televízii podarí získať “otrasné” zábery ako podpálili psa, “šokujúce” zábery ako 13ročná mala orálny sex a videonahrávka koluje po škole… a pod. Cielenú propagáciu takýchto veci nezakryje ani moderátorka ktorá sa pritom tvári zdesene, zatiaľ čo inkriminované zábery ponúka divákom.

Potom všetkom vyvstáva otázka, prečo sa vysielajú programy, ktoré negatívne ovplyvňujú správanie a zosmiešňujú morálne hodnoty zatiaľ čo primitivizmus, bezohľadnosť, a ďalšie negatíva sa v nich glorifikujú. Aby sa vyhli odpovedi, uchýlili sa vlastníci televízií k triku, keď väčšinu ľudí presvedčili, že vysielajú to, čo ma sledovanosť, a to čo si divák žiada. Podsunuli nám, že oni sú len zrkadlom našich amorálnych a stupídnych požiadaviek, oni len vysielajú to, čo my chceme vidieť. Oni len musia vytvárať zisk a pod. Takto je zrazu cela ta propaganda zla ospravedlniteľná. Už to nie sú oni, čo nás cieľavedome ničia, už sme to my sami, čo sa nivočíme svojim zvráteným vkusom. Každý z nás si mysli, že on je v poriadku, to len tí ostatní, ktorí tvoria väčšinu si toto žiadajú, a my trpíme kvôli týmto asociálom na ktorých úroveň sa musíme znížiť. No ktokoľvek by vo svojom okolí začal hľadať tu záhadnú väčšinu nenájde nikoho. Zvláštne. A tu sa dostávame k prvej dogme:

SLEDOVANOSŤ

Určujú ju tzv. peoplemetre. Veľa z týchto zariadení majú nainštalovane ľudia nejako blízky produkciám televízií. Ti potom podporujú svojich. Ak som napríklad blízkym človekom producenta nejakého programu, budem mať prepnute vždy na ňom lebo ak bude mat sledovanosť, prídu peniaze na ďalšie časti. Takéto skupiny a programy potom naivne súperia medzi sebou mysliac si, že zahraniční majitelia televízií ich drobné ľsti nevidia. Lenže oni ich vidia a sú spokojní. Takto ma aj najväčšia blbosť zaručenú sledovanosť. Neexistuje stupidita, ktorú by “ich” užitoční idioti nevyprodukovali a oni ostávajú čistí. To nie my rozvraciame vašu kultúru, to vy sami. A divák sa len diví, kto sa na toto díva. Najpočetnejšia skupina sú tzv. nenároční diváci, pozerajú televíziu do bezvedomia a strávia hocičo. To znamená, že aj operu aj prvomájový sprievod ak nič iné v televízii nebude. Ale to neznamená, že si títo diváci operu a prvomájový sprievod žiadajú, hoci mali obe, kvôli nemožnosti prepnúť inde, vysokú sledovanosť. A sme pri ďalšom “argumente” ak sa vám nepáči, môžte prepnúť inde. Ale kde? Keď sú už všetky programy obsadene hlúposťami? Kvalitný film sa kvôli “sledovanosti” začína o 1:30. Odkiaľ už vopred vedia že nebude mať sledovanosť? Prečo musí kvalita ustúpiť sprostosti?

Pretože to je cieľom sionistických vlastníkov, ohlúpnuť každý iný národ zatiaľ čo náš producent robí tuto špinavú pracú za nich a ešte si mysli ako s nimi vybabral. Zahraniční akcionári si potom veľmi ľahko môžu dovoliť ovplyvňovať verejnú mienku, a podsúvať svoju propagandu. Veď každý z tých malých hajzlíkov ochotne na požiadanie zakomponuje do scenára nejakú správnu politickú poznámku a podobne. Čokoľvek len nech mu program beží ďalej.

Dogma druha ZISK. V istom alternatívnom rádiu (žiaľ len hudbou) si každý týždeň vypočujem o nových filmoch v kinách. O filmoch sa ako vždy nedozviem vôbec nič. Jediný údaj ktorý moderátorka  poskytuje, je koľko daný film zarobil za prvý týždeň, koľko za druhý a koľko celkovo. Nič nehovoriace hausnumera, ktoré majú zaručiť, že inkriminovaná snímka stoji za vstupné.

Veľa týchto filmov, nám na pozadí plytkého deja, podsúva nepravdivú históriu, utvrdzuje súčasné klamstva, a nabáda na rozklad tradičných kresťanských a morálnych hodnôt všetkých národov s výnimkou jedného o ktorom sa aj ten najzápornejší filmový hrdina vyjadri s pietnou úctou. Ako však zdôvodniť pred verejnosťou, že sa niečo také natáča? Odpoveď znie ZISK! Zvláštne. V ostatných krajinách sa dajú natočiť filmy len s pomocou sponzorov, grantov, čí rovno so štátnymi dotáciami a ak sú zo židovskou tematikou môžu to dotiahnuť až na oskara, ale o ziskovosti ťažko hovoriť. Ohurovanie, že veľkofilm za 50 miliónov dolárov zarobil v kinách 100 miliónov je scestné. Treba spresniť, že tržba dosiahnutá v kinách nie je zisk spoločnosti ktorá film natočila. Tá dostane len 10%.

NÁVŠTEVNOSŤ

Ďalšia ľstivá odpoveď, ktorou sa nám snažia podsunúť, že oni natáčajú len to čo chcú ľudia vidieť. Málokto ide do kina sám iba kvôli filmu. Väčšina ľudí berie návštevu kina ako spoločenskú udalosť, jednu z možnosti ako stráviť večer. Ak mali na vyber z 10-tich hollywoodskych filmov, na jeden voľba padnúť musela. To však neznamená, že odchádzajú s kina spokojní. Máloktorý z nich sa chcel dívať na film plný propagandy a skrytých posolstiev. V každom prípade propaganda bola doručená a divák si za ňu ešte aj zaplatil.

V posledných rokoch sa roztrhlo vrece s televíznymi stanicami, z rôznym zameraním a rovnakými vlastníkmi. Otázkou je načo financujú toľko často duplicitných kanálov keby mohli mať len zopár veľkých, ktoré by omieľali ich propagandu a stalo by ich to podstatne menej peňazí? Pre zjednodušenie. Ak by disponovali len jedným kanálom a našiel by sa niekto komu by sa podarilo otvoriť alternatívny kanál, razom by obsadil 1/2 trhu a monopol ich pravdy by sa rýchlo zosypal. Ak niekto príde s alternatívou na trh, kde v každej krajine pôsobí 150 kanálov, ostane mu len 1/151 trhu kde sa jednak neuživí a ak by to aj nerobil pre zisk, zadusia ho skôr než stihne “napáchať škodu“. Rôzne náučné kanály popritom plnia funkciu zavádzania a skresľovania udalosti.. Tak sa na jednom z mnohých vzdelávacích kanálov dozvieme o palacinkovom kolapse WTC, kde každú našu pochybnosť vyvrátia starostlivo vybraní bezcharakterní odborníci so svojimi fantazmagorickými teóriami.

V inom dokumente  nás zase zbavia pochybnosti o nejakej dejinnej udalosti tým, že nám ukážu historika ktorý predstaví tu správnu verziu, pripoja osobnú spoveď nejakého súputnika, k tomu par čiernobielych záberov a nová história je na svete. Kvanta blbcov ju budú šíriť a biť sa za ňu do krvi, veď to videli na discovery. Ich spravidla jediný zdroj vedomosti nemôžu nechať spochybniť, veď začo by potom stáli, keby aj to malo čo vedia nebola pravda. S každým ďalším vyplávaním pravdy na povrch prinesie kanál novu verziu histórie, opomínajúc svoje predchádzajúce klamstva, a ak opäť prídu pochybnosti, príde ďalšia ale teraz už prisaháme, naozaj pravdivá verzia.

Zdroj: dolezite.sk


 

 

VIDEO seriál Moskva očami Sergeja Chelemendika


 - Pravda o 2. svetovej vojne

Seriál Pravda o 2. svetovej vojne -

úryvky zo životopisu Adolfa Hitlera


 - Seriál klimatická katastrofa

Analytický seriál Klimatická katastrofa




 - Sen žobrákov o dome za 500 tisíc Eur

VIDEO seriál Sergeja Chelemendika:

Nešťastné a okradnuté deti 


Analytický seriál Michaila Leonťjeva:

Veľká americká diera

 

http://tmp.aktualne.centrum.sk/soumar/img/1041/76/10417632-peter-stanek.jpg Cyklus televíznych dialógov s Petrom Staněkom



                      VIDEO seriál Poliny Chelemendikovej:
               Magický Nepál, Neuveriteľná India


 - VOĽBY 2010 - Ako to bolo naozaj?


VIDEO seriál Sergeja Chelemendika:

VOĽBY 2010 - AKO TO BOLO NAOZAJ?


 - Rusko a budúcnosť Slovanov

VIDEO seriál Sergeja Chelemendika:
Rusko a budúcnosť Slovanov


 -  Serial Národná idea

 Seriál Sergeja Chelemendika:
 Národna idea

chelemendik.sk






  









Všetky články z tejto rubriky nájdete tu...

Do fóra môžu prispeivať iba členovia so zaplateným predplatným.


Сергей Хелемендик – книги, статьи, видео, дискуссии



Словакия – страна, люди, бизнес



Словацко-русский клуб предпринимателей ROSSIJA



Sergej Chelemendik - knihy, články, videá, diskusie



Hnutie Dobrá sila – projekty



Slovensko-ruský klub podnikateľov ROSSIJA



Деловые предложения



Obchodné ponuky
 



ZÁBAVA



KNIŽNICA - TEXTY, VIDEÁ



NOVINKY PORTÁLU



Diskusie




Blogy





| chelemendik.sk | chelemendik.tv | chelemendik.ru | ruské knihy, knihkupectvo, matriošky, filmy | handmade |