Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/web/chelemendik.sk/www/debug.php on line 10

Chelemendik.sk
Словацко-русский портал Сергея Хелемендика    
Словакия        Клуб ROSSIJA       Сергей Хелемендик       Dobrá sila       Kontaktujte nás       Prihláste sa    Zaregistrujte sa    
„OTČE, DIELO SOM DOKONAL, RÁČ PRIJAŤ DUŠU SYNA A ODPUSŤ VRAHOM ÚBOHÝM, BO NEVEDIA, ČO ČINIA!" - DISKUSIA FB - 86 REAKCIJ - chelemendik.sk

 

„OTČE, DIELO SOM DOKONAL, RÁČ PRIJAŤ DUŠU SYNA A ODPUSŤ VRAHOM ÚBOHÝM, BO NEVEDIA, ČO ČINIA!" - DISKUSIA FB - 86 REAKCIJ

2019-10-23  (09:20)

 - „OTČE, DIELO SOM DOKONAL, RÁČ PRIJAŤ DUŠU SYNA A ODPUSŤ VRAHOM ÚBOHÝM, BO NEVEDIA, ČO ČINIA!" - DISKUSIA FB -  86 REAKCIJ
Chelemendik Sergej zdieľa fotku používateľa Slovenské Hnutie Obrody.
„OTČE, DIELO SOM DOKONAL, RÁČ PRIJAŤ DUŠU SYNA A ODPUSŤ VRAHOM ÚBOHÝM, BO NEVEDIA, ČO ČINIA!"

· · · · Včera o 7:55 ·

  • Karol Dučák, Miro Kacmarsky, Svetlana Nonna Toman a 36 ďalší označili, že sa im to páči.
  • 8 zdieľaní8 zdieľaní
  • 50 z 86
    • Ivan Lulják hlapci, ste zábavní - ja historik si mám naštudovať históriu? :D Nie Tiso rozbil republiku spolu s Heinleinom a Brodym. A ohľadom toho vykorisťovania - pán Hlinka vykoerisťoval Slováka, Čecha, Maďara, Rusína v ružomberskej komoditnej spoločnosti rovnako ako český kapital reprezentovaný Preissom, Agrobankom a Petschkom. Veď ten tvoj Tiso sa spájl s českým kapitálom vždy ked mu tá slovenská sedlač zatápala, viď decembrový generálny štrajk 1920, hladové búrky v Krompachoch 1921-1930, pri streľbe do robotníkov v Haburej a Čertižnom vystupovali proti vzbúreným roduverným Slovákom rovnako ako české štátoprávne strany, to iste aj pri udalostiach v Košútoch roku 1931. Preštudujte si chlapci poriadne históriu vy, Tiso zneužil ťažkú situáciu republiky a dopustil sa velezrady...
      Včera o 13:57 · · 1
    • Nika Norika Mackova Miroslav Galko, vidíš aký si domýlený. Kresťania sú tí najslobodnejší ľudia na svete, s vlastnými názormi. Nepoznáš a osočuješ. Dávaj si preto pozor, tvoje osočovanie nie je pekná vizitka ľudskej inteligencie. Si neslobodný, pretože ťa zväzuje nenávisť. Zamysli sa.
      Včera o 14:18 · · 3
    • Nika Norika Mackova Miroslav Galko, nevieš nič o Dr. Tisovi a jeho nespravodlivom procese, tvoje poznatky sú len prečítanými vetami z bulváru, preto neprezentuješ vlastné názory, ale názory tých, ktorí falšujú dejiny.
      Včera o 14:20 · · 3
    • Maroš Bujňák Beda, beda národu, ktorý má historikov tipu Lujták :( a ešte sa tým chudák chváli ... všetky jeho odpovede sú jednoznačne tendenčné... vie povedať A ale povedať B,C,D..... to už nie veď stačí to čo pasuje, čo nie tak nie..
      Včera o 14:29 · · 2
    • Ivan Lulják Aké B, C a D? Pozri si oficiálne stenozáznamy Posl. snemovne a Senátu, pozri si archív ZAMINI. Veď chudáka Jožka Tisu ešte začiatkom roku 1939 musel z bryndy ťahať minister zahraničia ústrednej vlády ČSR dr. Chvalkovský, pretože Sidorovi nevyšlo jeho spoliehanie sa na to, že beckovo plukovnícke Poľsko bude všetkými desiatimi hlasovať za vznik Slovenského štátu. Dr. Chvalkovský musel orodovať v POľsku i Nemecku, aby preboha Poliaci nerozbili Slovensko a nerozdelili si ho spolu s maďarskom. A čo taký Belino Tuka, ktorý mal na pokyn Tisu vybaviť, aby slovanský Devín zostal v rukách Slovenska? Do bolo, zase musel zasiahnuť dr. Chvalkovský, aby si Nemci nebrúsili zuby aj na Bratislavu.. Spoliehať sa na politiku ZAMINI Slovenska v rukách Sidora, Ďurčanského a Tisu, to bola odvaha. Ako nastúpila zemská vláda pre Slovensko pod vedením dr. msgr. Tisu, tam ich čakala jedna porážka za druhou. Kde sú tie veľkolepeé prehlásenia Jožina, že z Viedne prinesieme územnú celistvosť Slovenska, kde si tie pyšné slová Sidora, že s Poľskom to uhrám tak, že časť Oravy a ASpiša a Ždiarska zostane v slovenských rukách? Keby sa tak spoliehali na Sidora a Ďurčnaského a Tisu, tak to vaše klerofašistické Slovensko príde aj o Tatry, celú Spiš a Oravu, čo požadovali Poliaci. Prečo dr. Buday tak často liezol do Prahy za Chvalkovským? Prečo jediný hlasoval proti osamostatneniu Slovenska? Lebo z celej HSĽS bol jediný schopný uvažovať a vedel aj to, že československá ústredná vláda podržala neraz slovenskej zemskej vláde chrbát... Však sám Beran sa čudoval, čo to robia za blbosti tí Slováci....
      Včera o 14:55 · · 1
    • Katarína Katka Nedaj Boh mať negatívny názor na Tisa, to by ste aj vešali vy kresťania milujúci. A každý kto s vami nesúhlasí je primitív. To skôr svedčí niečo o vás. Takže to čo radíte iným skúste aplikovať na sebe a možno zistíte čo všetko obsahujú vaše vnútra-pekný pohľad to byť nemusí.
      Včera o 16:10 · · 2
    • Milan Antaš Tiso bol kňaz, vždy mal na výber či sa postaví zlu, alebo mu bude posluhovať. Vybral si to druhé. Bol obeťou vtedajšej politiky, ale v prvom rade obeťou svojej vlastnej pýchy. A pýcha dýcha peklom. A ak ho bude súdiť boh, treba mať na pamäti, že to bude jeho boh - židovský JAHVE.
      Pred 23 hodinami · · 3
    • Martin Olgyay Otec prezident Tiso sa sám nerozhodol, ale povedal Hitlerovi, že sám nemôže rozhodnúť a musí to schváliť snem, ktorý to na nasledovný deň schválil a vznikla Prvá Slovenská republika.

      Z vyjadrení, ktoré nám nie sú podávané písomne, a ktoré pochádzajú z ústneho podania hovoria vždy o našom duchovnom otcovi a prezidentovi ako o skromnom a pokornom Božom služobníkovi.
      Pred 19 hodinami · · 2
    • Перун Бог Славян Ivan Lulják ty budeš asi náky hún...
      Pred 19 hodinami · · 1
    • Maroš Bujňák Pan Istorik Luják kto je podľa Vás väčší zločinec: Beneš alebo Tiso ?
      Pred 18 hodinami ·
    • Rudolf Makel Ale Kristus odpustil len tym co losovali o jeho saty ,nie tym co ho dali ukrizovat ...
      Pred 18 hodinami ·
    • Jaroslav Huba V mojej rodnej dedinke bola komunita Židov. Zostal po nich cintorín a ani jeden obyvateľ Žid. Všetkých okrem troch odvliekli do koncentrákov a za všetkých zaplatili tým čo ich odvliekli 400 vtedajších ríšskych korún. Uznáte, ak by žili, tak by tu niečo iné ako mnohí z vás napísali. Aj to sú fakty ...
      Pred 17 hodinami ·
    • Tomáš Beňadik Iva Luljak pozrel som tvoje fotky a uz mi je vsetko jasne. Komunista sa tu hra na objektivneho v otazke slovenskeho statu, si smiesny. Slovaci sa jasne vyjadrili, ze chcu samostatnu a zvrchovanu krajinu, slovensky stat bol vysledkom starocia trvajuceho boja o vlastny statny utvar Slovakov. To co sa dialo so zidmi, to bola sucast historickych udalosti, Tiso ani Slovaci sme zato nemohli, nechapem preco stale sa snazite hrat so zidmi na city a len oni trpeli ??!! pozrite sa komunisti zabili vyse 100 000 000 ludi co je minimalne 5x viac ako nacisti, bolo vo svete X genocid o ktorych sa nerozprava, len na Ukraine kolko milionov ludi zomrelo hladom a nerozprava sa o tom, alebo genocida Armenov, povodnych Americanov- Indianov, to niesu genocidy ? Alebo taka Palestinska genocida ? O tom sa nesmie hovorit lebo vinnici su tak starsne ukrivdeni zidia ? Pozrite sa kolko zidovsky sionisti robia vo svete zla, kolko vojen, kazdy ich neznasa, vrazdia v gaze Palestinske zeny, deti, starcov, znasilnuju tam, zakazanym bielym fosforom bombarduju skolky...Nejake info mam aj od Palestincana, je mi zle z toho ako sa stale rozprava o zidoch jak trpeli a nerozprava sa o tom ze miliony trpia dnes kvoli nim !!! Takze zo zidmi uz chodte viete kam, otvorte oci a pozrite sa co dnes robia, holokaust je mec aj stit IzraHella
      Pred 17 hodinami · · 1
    • Tomáš Beňadik este by som dodal ze prave zidovsky americania a zidovske korporacie v USA zbrojili Hitlera a dostali Tretiu risu na vojensky vrchol, na ich sukmenovcoch z Polska, na tych chudakoch co zato nemohli im nezalezalo, dokaz ze su bez chrbtovej kosti a dodnes na nich zarabaju, fakt zle mi je z nich.. a k tomu ,,cechoslovakizmu,, podla mna to uznava len clovek trpiaci komplexom menejcennosti a ked to uznava Slovak je bud chory, alebo uplny idiot ze mu nevadi, ze Slovaci tam boli brani ako obcania 2. kategorie a vsetok kapital siel len do Ceska, preco myslite, ze Cesi su dnes skoro vo vsetkom vyssie ? Lebo po rozdeleni sme neboli na rovnakej startovnej ciare, ale oni vyuzivali roky trvajuce parazitovanie na nas a zdieranie Slovakov.
      Pred 16 hodinami ·
    • Miroslav Galko Nika Norika Mackova - zacinam ta mat rad... :)))))) kludne si mysli co chces, ale na to ze 80% fararov vykecalo spovedne tajomstva, pretoze boli agentmi Štb, ze v ramci pomoci bliznemu stvali proti politickym oponentom Klerofasistov, ze na papezskom stolci sedi Nacista, na tom sa nic nezmeni.........
      K tomu co vies alebo nevies sa vyjadrovat nebudem, pretoze pre vzorneho katolika je podstatna viera a nie vedomosti... Ostatne kolkokrat si precitala Novu zmluvu? ja osobne len dvakrat... ale take ze "kto sa neusiluje aby slovo bozie aj spravne pochopil, ten sa previnuje!" to ti asi nic nehovori... Inak Marketing katolickej cirkvi je dokonaly, treba uznat... Taky produkt este nikto nikdy nevymyslel, snad az na Moslimov... :)
      Pred 16 hodinami ·
    • Miroslav Galko Neda mi necitovat Mao Ce Tunga: "Náboženstvo je jed." A to akékoľvek. Nieje nič horšie ako náboženský fanatik, ale keďže štatisticky len 20% populácie je schopnej myslieť, zato 50% je schopných fanaticky a bezdôvodne veriť, výsledok je jasný. Práve preto sa vždy v histórii bojovalo o dôveru až vieru ľudí, miesto snahy o ich osvetu... Manipulovať národ je ľahšie než to vyzerá... :)
      Pred 16 hodinami ·
    • Miroslav Galko ‎....a len tak mimochodom, zatiaľ čo klérofašisti ľudí vraždili, moji starí rodičia ich ukrývali.... Počas odboja, moja babka piekla chlieb pre partizánov a ak vám niečo hovorí kpt.Miloš Uher napríklad tak asi viete odkiaľ čerpám vedomosti... Nie z knižiek či bulváru ale jedine od priamych účastníkov Slovenského Národného Povstania. Napísať sa dá čokoľvek, papier znesie, ale priame svedectvo ľudí z vypálených dedín (Topolecká-Nárcie) a bojov v Cetuni zoči voči je o niečom inom.
      Pred 15 hodinami ·
    • Miroslav Galko Takže Tisa si strčte niekam, spolu s jeho prisluhovačmi a vrahmi nevinných detí.
      Pred 15 hodinami ·
    • Tomáš Beňadik Miroslav Galko bud aspon trosku objektivny, si strasne zaujaty...partizani boli vsetci dobri ?? Neboli nahodou aj taki, ktori chodili cez slovenske dediny a verbovali ludi a kto sa nechcel z mladych a muzov pridat toho kolko krat zastrelili ? A to ze aj partizani palili slovenske dediny nieje pravda ? A kolko ozranov a kriminalnikov medzi nimi bolo ? Boli aj dobri, ktori to mysleli dobre, ale bolo medzi nimi nezpocetne prave vrahov nevinnych ludi a aj deti ako pises ty.. A vela z tych dobrych partizanov republiku znicit nechceli, len boli proti vplyvu Nemcov a taktiez neboli proti Tisovi, aj taki boli a tiez som sa o tom rozpraval s ludmi co vtedy zili...a samozrejme treba dodat ze to bolo aj dost riadene bolsevikmi aby rozbili republiku, obnovili CSR, myslis ze bolsevici mali s nami ake zaujmy ? Myslis ze im islo o nase dobro ? Potom si naivny, chceli nas len okupovat. A preco vlastne to povstanie, povedz nam radsej aka bola zivotna uroven na Slovensku cez vojnu ? Napr. nasa mena bola najsilnejsia v Europe, ci sa ti to paci ci nie, to su fakty, si to zisti. Taktiez na Slovensku ziadny teror nebol, mozno jedina krajina v Europe kde nebolo nejake besnenie a vrazdenie vo velkom, preto sa aj hovorilo ze je tu derava totalita, tak to nazyvali okolite krajiny aj spojenci. Neboli nejake rozsudky smrti. A ci sa ti to paci ci nie, boli sme samostatny, samostatnejsi nez dnes a kultura a narodna hrdost bola na obrovskej urovni co potom komunisti zrusili a spravili z nas otrokov a ponizili nas republikou s Cechmi kde sme boli zas 2. radi.
      Pred 5 hodinami ·
    • Tomáš Beňadik Rozpraval som sa o tom s clovekom co vtedy zil a potvrdil ze ked sa z dediny nikto nechcel pridat ju chceli vypalit, to boli riadny Slovaci..
      Pred 5 hodinami ·
    • Tomáš Beňadik a ked bol Tiso podla teba taky fasista a vrah preco ho chceli podla teba Nemci zosadit ? Alebo taky Durcansky preco po nich sli nemecke tajne sluzby ked to boli podla teba kolaboranti.. Nemci nas chceli vo vsetkom kontrolovat a prave slovensky politici bojovali proti aj ich vplyvu, chceli co najsamostatnejsi stat a preco Tiso zachranoval zidov tajne pred Nemcami ked bol podla teba fasista ? Nejak to nesedi vsetko nezda sa ti ? http://www.youtube.com/watch?v=4pUo3tqR4v8
      www.youtube.com
      Príbeh muža, ktorý rozpráva o tom ako mu Jozef Tiso zachránil život a ďalším 800... deťom pred deportáciou do koncentračného tábora. The story of a man who talk...Zobraziť viac
      Pred 5 hodinami · ·
    • Miroslav Galko Tomáš tak to naozaj veľmi tajne zachraňoval... A nezabúdaj že do koncentrákov nešli len židia, ale predovšetkým politickí oponenti. A máš pravdu, som voči cirkvi a klérofašistom zaujatý, neznesiem vo svojej prítomnosti žiadne kríže ani nič pod nimi. Tak isto žiadne polmesiace ani žiadne iné náboženské symboly, pretože náboženstvo je jed.
      Pred 5 hodinami ·
    • Tomáš Beňadik daval prezidentske vynimky a ostatok musel tajne ako inak to mal robit ? pozrel si to video ? Ved to nieje o nabozenstve len, ide o to ze nadavas na cloveka ze bol fasista ked nebol a politickych oponentov zatkynali aj za komunistov a aj dnes, ja osobne verim v Boha ale som proti cirkvi, viem ze je to mafia a ze su to pokrytci ze vodu kazu a vino piju, tiez mi vadia ludia co sa silou mocou pretrcaju v kostoloch, pritom v zivote su zhnity a falosny s tym suhlasim, ale su aj ludia co to myslia uprimne, napr. ja sa nestaram do nikoho kto neveri, je to jeho vec
      Pred 5 hodinami ·
    • Miroslav Galko Koxo neuveriteľné dačo.... Ešte aj Hitler vlastne zachraňoval židov, ne?
      A k tomu strieľaniu ľudí partizánmi, klasika.... Vybavovali sa súkromné účty ako vždy... Takých prípadov bolo X keď sused udal suseda, ten šiel do koncentráku a celé to bolo len kvôli sliepke... Nuž tak ako v každej Katolíckej krajine, pošleš suseda na smrť a ešte ťa za to farár pochváli.... Mimochodom dodnes sa toho veľa nezmenilo v tomto smere.
      Pred 5 hodinami · · 1
    • Miroslav Galko A fakt neboli oficiálne rozsudky smrti, vraždilo sa potichu... Dedov brat bol v Dachau, lebo si dovolil povedať niečo proti Klérofašistickej vláde. A máš pravdu, Nemci nám dali pokoj, pretože Slováci boli takí aktívni vo vyvražďovaní občanov Slovenska, že sa Nemci nestíhali čudovať.
      Pred 5 hodinami · · 1
    • Miroslav Galko Prezidentské výnimky?????Si snáď robíš srandu... Ani Eichmann nebol taký aktívny ako Tiso, výnimku si isto niekto mohol kúpiť, o tom nepochybujem. Vieš o tom že na holokauste najviac zarábali dobré katolícke rodiny? Viď rodina Čarnogurských v Bratislave.
      Pred 4 hodinami ·
    • Tomáš Beňadik Hitler bol tiez zid, takisto ako velka cast vrchnych predstavitelov Tretej rise, dokonca vrchne velenie SS tam boli zidia, velitel Luftwaffe Goring bol zid, Milch bol zid, Admiral Bernhard Rogge bol zid, Walter H.Hollaender bol zid, Johannes Zukertort bol zid, General Helmut Wilberg bol zid, General Gotthard Heinrici bol zid... atd atd. a pozri si tie mena niekde ake vyznamenania mali a ake hodnosti v Tretej risi, 350 000 vojakov Wehrmachtu boli zidia, Werner Goldberg, ktori bo lvtedy na plagatoch ako ideal nemeckeho vojaka bol zid a tak isto nacistov zidia sponzorovali, najma americky zidia... samozrejme tabory bola chora vec a kazdy vrah nech zhori v pekle ale ja sa snazim pozerat na vec s nadhladom a neverim vacsine veciam ktore sa o vojne vravi, netreba zabudat ze historiu pisu vitazi a ked ma clovek len trosku snahu nieco zistovat pride nato ze je neuveritelne prekrutena, samozrejme zatvaranie ludi pre ich nazory je uplne zvratene ale treba si uvedomti ze to iste sa deje aj dnes, kto ma otvorne oci musi to vidiet.. ja sa distancujem od vsetkych rezimom co potlacaju slobodu, cize od nacizmus, fasizmu, komunizmu, parlamentnej demokracie a vsetkych zvratenosti
      Pred 4 hodinami ·
    • Tomáš Beňadik klames, klames, klames.. tisicom a tisicom zidom dal vynimku, tajne ich daval celym rodinam a zachranoval ako mohol, inak stale si nereagoval nato video co som sem dal, co nato povies ??
      Pred 4 hodinami ·
    • Tomáš Beňadik nech ti to pride neviem ak nerealne, tie vinimky daval aj Hitler aj nacisti, napr. vsetci Nemci co bojovali v 1. svetovej dostali vinimky nech boli hociakej rasy
      Pred 4 hodinami ·
    • Ladislav Trnavský Tomáš Beňadik: "ja sa distancujem od vsetkych rezimom co potlacaju slobodu, cize od nacizmus, fasizmu, komunizmu, parlamentnej demokracie"
      Hm, fajn, a čo ti potom vlastne zostane? Myslím, od čoho sa nedištancuješ, od akej formy vlády? :)
      Pred 4 hodinami ·
    • Tomáš Beňadik Ladivlas Trnavsky ja totizto niesom ovecka, nemusim sa zaradit do nejakeho stada co je momentalne k dispozicii ;) som za reformovany socializmus na narodnom zaklade, podobne Dubcekovi ale so silne narodnym charakterom ;) ale ziadny cechoslovakizmus ani velebenie ZSSR, proste nie komunizmu =)) alebo priama demokracia, ze ludia si samy rozhodnu o svojom osude, nie to co chce par vyvolencov cez parlamentne strany.. hlavne som proti EU, NATO, zasranemu imperialistickemu zapadu, za skutocnu slobodu a proti multikulture
      Pred 4 hodinami ·
    • Ladislav Trnavský Vždy máte v štáte nejaké politické zriadenie, nejaké ekonomické usporiadanie, nejakú ideológiu (aj "reformovaný socializmus" je formou ideológie). Štát bez zriadenia a ideológie by bolo niečo ako počítač bez programového vybavenia, bez softwaru, bez operačného systému.
      Pred 4 hodinami ·
    • Tomáš Beňadik samozrejme to by bola anarchia, ja som nikde nepisal ze som za stat bez zriadenia, asi si moc nepochopil, precitaj si to este raz
      Pred 4 hodinami ·
    • Tomáš Beňadik co sa tyka slovenskych rezimov jednoznacne prva republika bola najlepsia z hladiska vela faktorov, jednoznacne za nieco podobne som
      Pred 4 hodinami ·
    • Ladislav Trnavský Inak tzv. "priama demokracia" je ilúzia. Za predpokladu existencie dnešného mediálno-manipulačného systému zostane všetko po starom. Vlastníci médií budú môcť cez ne ovplyvňovať politiku práve tak ako i dnes. Dokonca možno ešte lepšie než dnes, pretože už nebude potrebný medzistupeň - otravné politické strany - zostanú len ONI a DAV, na ktorý budú môcť vplývať a manipulovať ho PRIAMO. Jediným riešením by bola práve naopak, dôsledne NEPRIAMA demokracia, čiže taká kde by bolo zabezpečené KVALIFIKOVANÉ hlasovanie, čiže nie že hlas človeka ktorý nemá o veci ani tušenia má rovnakú váhu ako hlas odborníka.
      Hlavným problémom 1. Slov. štátu je to, že bol satelitným štátom fašistického Nemecka, a toto v mnohom ovplyvnilo charakter tohoto štátu (aj jeho ideológiu). Toľko k tomu.
      Pred 3 hodinami ·
    • Miroslav Galko Tomáš Beňadik čo ty vieš prosím ťa o Dubčekovi???? Chceš sa zoznámiť s jeho blízkymi? Mimochodom jeden z nich je aj momentálne u mňa na návšteve... Tliapeš piate cez deviate, ale nechcem ťa urážať... Nevedomosť nieje chybou, len drobným a odstrániteľným nedostatkom. Bohužiaľ ľudia majú len obmedzený prístup k relevantným informáciám....
      Približne pred hodinou ·
    • Miroslav Galko Ladislav Trnavský priama demokracia funguje vo Švajčiarsku úplne prefektne...
      Samozrejme že nieje všeliekom, prvoradé je pravdivé spravodajstvo bez cenzúry a to tam funguje úplne perfektne, to nevravím o práci švajčiarskej tajnej služby...
      Je to samozrejme o uvedomelosti národa a ver či never, uvedomelý národ je tam hlavne preto, že po stáročia nebol ohlupovaný náboženstvom... Stačí si pozrieť radnicu v Basel (Bazilej pre nevedomých) alebo presnejšie maľby na nej a okamžite pochopíš kam si prišiel... Že toto je miesto kde rozumní ľudia nachádzali úkryt a ochranu pred besniacou inkvizíciou... Tu dostávali azyl vzdelanci a liečitelia, nositelia kultúry a vedomostí pred sfanatizovaným národom...
      Približne pred hodinou ·
    • Tomáš Beňadik Ladislav no to je na dlhsiu debatu ale v dost veciach s tebou teraz suhlasim, najma v tom ze by manipulovali lahsie, kedze dnes az je politik ktory chce tie ich klmastva filtrovat - aj ked takych je malo, potom by uz nebola ziadna sanca a nemal by ich kto pred tym branit, alebo ako to povedat... =) Miroslav jeho blizky ma absolutne, ale absolutne nezaujimaju, ty vies s prepacenim o slovenskom state hovno a mudrujes o nom aj tak
      Približne pred hodinou ·
    • Miroslav Galko Ostatne nikde nieje napísané že akékoľvek politické zriadenie niečo vyrieši... Jak to spieval Karel Kryl: Ti kteří kradli po léta, dnes dvojnásobně kradou.......
      Približne pred hodinou ·
    • Miroslav Galko Ozaj, čo by nosili katolíci na krku, keby boli Ježiša miesto ukrižovania upálili alebo utopili? Sirky alebo akvárko? :D
      Približne pred hodinou ·
    • Miroslav Galko Tomáš Beňadik toaletný papier máš? Ja len žeby si si mal čím ústa utrieť, keď si si tak pekne nasral do nich niekoľkokrát čo tu sledujem.... :DDDDDDDDDDDDDD
      Približne pred hodinou ·
    • Tomáš Beňadik Miroslav ked mas nieco proti cirkvi to pochopim, ale tvoje komplexi voci krestanov celkovo su chore, skus sa spytat odbornika ;)
      Približne pred hodinou ·
    • Miroslav Galko Ej ale dávaš tomu slovenčinovi bratře slovane :)
      Približne pred hodinou ·
    • Miroslav Galko Inak Harmasan je dobrý, neškriabe :)
      Približne pred hodinou ·
    • Tomáš Beňadik Miroslav bud konkretny, tuto diskusiu kludne mozme niekde nakopirovat a ludia usudia ze kto tu zavadza a klame o Tisovi, kto ma komplexi voci krestanov a kto neodpoveda na konkretne otazky... takze co povies nato video co som posielal ? Viac krat som sa pytal, neodpovedal si =) Co povies na partizanov ktori vrazdili a palili slovenske dediny ? Odpovedaj k veci, je to pravda, boli aj taky ? Ano ci nie ? Dalej aka bola zivotna uroven v slovenskom state ? Vysoka ci nizka ? Dalej bola na slovensku najmensia totalita cez vojnu z pomedzi vsetkych krajin Europy a preto sa volala derava totalita u spojencov a susedov ? Ano ci nie ? Potom udeloval Tiso prezidentske vynimky ? Kto mohol za transporty Nemci ci my ? A preco isli nemecke tajne sluzby po Tisovi a Durcanskom ked podla teba tak dobre kolaborovali ? Je pravda ze v CSR boli uprednostvnovani Cesi pred Slovakmi a ze vacsina kapitalu sla tam ? Nejak tvoje chore verzie nedavaju logiku. Lebo si sa tu smial na faktoch kamosko, nevies o tom ani holy trt, alebo aky je tvoj nazor na sionizmus ? Alebo na zidov co sluzili v SS a Wehrmachte ktorych som aj menoval, btw. odbornik ako ty urcite tie mena bude poznat ;D A kde konkretne som si nasral do huby ? Vidim ze nemas argumenty, len si tu liecis komplexi, nemas co povedat tak ides uz ,,zahrat na gramatiku,, ze neviem pisat atd. to je krasny dokaz ludi co nevedia reagovat k teme ;D ODPOVEDAJ PLS NA VSETKY OTAZKY CO SOM NAPISAL =D
      Približne pred hodinou ·
    • Tomáš Beňadik plus mozes pridat aj nejaku tvoju akcnu strategiu co by si spravil na Tisovom mieste, lebo na klavesnici je macher kazdy
      Pred 57 minútami ·
    • Miroslav Galko Napriklad co sa tyka partizanov ktori palili slovenske dediny: Samozrejme, robil by som to iste a bez skrupuli. Dovod? ak sa niekto nechce pridat ku mne nieje to problem, ovsem ak hrozi ze tento kolaborant poleti bonzovat nepriatelovi, preventivne eliminujem nebezpecenstvo.
      Co sa tyka zivotnej urovne: Ta nezavisela od Tisa, ale od toho aky majetok ludia mali uz pred vojnou, nasledne ho investovali do vojenskej vyroby... To sa robilo v principe vzdy a robi sa to aj teraz.
      Ze smeroval kapital do Ciech? Samozrejme, ved Slovensko bolo povodne predovsetkym agrarne, priemysel sa budoval az za Prvej Republiky, vsetci odbornici boli importovani predovšetkym z Ciech a kym neboli vyskoleni ludia na slovensku nemohlo to byt inak.
      Za transporty mohli samozrejme a uplne bez diskusie Slovaci-su daleko vacsi klerofasisti nez Nemci.
      Aky je moj nazor na Sionizmus? Nebyt Zidov (nemylit si Semitov s Chazarmi) bola by europa bandou dokonale ovladanych fanatikov tak ako Islamske krajiny...
      Series si do huby opakovane, chces sa odvolavat na Dubceka a pritom nevies nic o nom a ani o tom co zanechal a na com pracuju jeho nasledovnici, len tak naokraj.
      A co by som spravil na Tisovom mieste? V prvom rade by som sa nikdy nestal farárom, to samo o sebe je hodne opovrhnutia. Tym padom by som asi tazko mohol viest tento katolicky narod.
      Ale ak by nahodou, prve co by bolo by som sa spytal obcanov aka je ich vola. Ak by som sa s volou obcanov vedel stotoznit, viedol by som narod (v mojom pripade jedine v smere Slovanskej vzajomnosti a teda v opozicii voci Vaticanu a Berlinu). Ak by národ chcel niečo ako robil Tiso, jediná možnosť by bola odchod z politickej scény.
      Bohužiaľ, moja česť mi nedovolí vraždiť na etnickom princípe, hoci som v rámci legitímneho boja schopný a pripravený likvidovať nepriateľa... :)
      Pred 37 minútami ·
    • Tomáš Beňadik coooo ? =DDDDD to co si napisal ? =DD ,,Za transporty mohli samozrejme a uplne bez diskusie Slovaci-su daleko vacsi klerofasisti nez Nemci.,, ty si chory clovek... alebo ,,Aky je moj nazor na Sionizmus? Nebyt Zidov (nemylit si Semitov s Chazarmi) bola by europa bandou dokonale ovladanych fanatikov tak ako Islamske krajiny...,, to co si napisal ? preboha, sionisti, najvacsi fanatici zachranuju Europu ? A akym sposobom ? =D Si pokrytec a riadny, fanatizmus ti vadi len ten moslimsky, ale zidovsky nie, skopirujem ti par veci so zidovskej viery do dalsieho komentu.. Dalej vrazdenie Palestincanov ti nevadi ? Preco ich okupuju ? Preco ich vyhanaju z ich vlastnej krajiny ? Preco po vojne vyhnali suverenny narod, co mali Palestincania spolocne s ich holokaustom ? Dubcek bol spravny clovek podla mna, neviem ci niekto zato ze je jeho potomok sa moze hrat na jeho ,,nasledovnika,, resp. koho si tym myslel ? A zas si neodpovedal naco si nechcel pan demagog, tak udeloval Tiso tie vinimky ci nie ? Ked to bol podla teba fasista, preco po nom a Durcanskom sli nemecke tajne sluzby ? Nato odpovedaj.. Co povies nato video ? A co na zidov co sluzili v SS a riadili likvidaciu tiez zidov a co na zidovskych clenov Wehrmachtu ? (mena som dal hore do komentu, nezavadzam ako ty) a ohladom toho co by si spravil na jeho mieste zase zavadzas =D citujem ta ,,prve co by bolo by som sa spytal obcanov aka je ich vola,, tak a ako to bolo so slovenskym statom nieje pravda ze drviva ale drviva vacsina Slovakov chcela samostatnost a bola za Tisa ? cize si zas klamal, jaj..idem tie komenty o zidovskej viere co nato povies
      Pred 21 minútami ·
    • Tomáš Beňadik ked ti tak vadia krestania som zvedavy co povies na zidovskych fanatikov.... .: Sanhedrin 59a: „Zavraždiť gojíma je ako zabiť divé zviera.“ Abodah Zara 26b: „Najlepší z nežidov musia byť zabití.“ Yebhamoth 11b: „Pohlavný styk s malým dievčatkom je dovolený, pokiaľ má aspoň 3 roky.“ Aboda Sarah 37a: „Nežidovské dievča, ktoré má 3 roky, môže byť znásilnené.“ Baba Necia 114,6: „Židia sú ľudské bytosti, ale národy celého sveta nie sú ľudské tvory, ale zvieratá.“ Hilkkoth Akum X1: „S gojímom nemaj zľutovanie.“
      Pred 17 minútami ·
    • Tomáš Beňadik to je fakt len malinka cast toho co som nasiel na nete o ich viere, co nato povies ? co je horsie krestanstvo ci hento ?
      Pred 16 minútami ·
    • Chelemendik Sergej KTO NEPOZNA DEJINY JE SLEPY - TISO SI ZASLUZI ABY HO SLOVACI POZNALI

 

 

VIDEO seriál Moskva očami Sergeja Chelemendika


 - Pravda o 2. svetovej vojne

Seriál Pravda o 2. svetovej vojne -

úryvky zo životopisu Adolfa Hitlera


 - Seriál klimatická katastrofa

Analytický seriál Klimatická katastrofa




 - Sen žobrákov o dome za 500 tisíc Eur

VIDEO seriál Sergeja Chelemendika:

Nešťastné a okradnuté deti 


Analytický seriál Michaila Leonťjeva:

Veľká americká diera

 

http://tmp.aktualne.centrum.sk/soumar/img/1041/76/10417632-peter-stanek.jpg Cyklus televíznych dialógov s Petrom Staněkom



                      VIDEO seriál Poliny Chelemendikovej:
               Magický Nepál, Neuveriteľná India


 - VOĽBY 2010 - Ako to bolo naozaj?


VIDEO seriál Sergeja Chelemendika:

VOĽBY 2010 - AKO TO BOLO NAOZAJ?


 - Rusko a budúcnosť Slovanov

VIDEO seriál Sergeja Chelemendika:
Rusko a budúcnosť Slovanov


 -  Serial Národná idea

 Seriál Sergeja Chelemendika:
 Národna idea

chelemendik.sk






  









Všetky články z tejto rubriky nájdete tu...

Do fóra môžu prispeivať iba členovia so zaplateným predplatným.


Сергей Хелемендик – книги, статьи, видео, дискуссии



Словакия – страна, люди, бизнес



Словацко-русский клуб предпринимателей ROSSIJA



Sergej Chelemendik - knihy, články, videá, diskusie



Hnutie Dobrá sila – projekty



Slovensko-ruský klub podnikateľov ROSSIJA



Деловые предложения



Obchodné ponuky
 



ZÁBAVA



KNIŽNICA - TEXTY, VIDEÁ



NOVINKY PORTÁLU



Diskusie




Blogy





| chelemendik.sk | chelemendik.tv | chelemendik.ru | ruské knihy, knihkupectvo, matriošky, filmy | handmade |